Evangelion: Another Impact [Confidential]

Har faktiskt väldigt dålig koll på vad meningen med den här videon är men jag vet i alla fall att den tillhör serien Neon Genesis Evangelion! Även fast jag har så dålig koll på den här videon så tyckte jag ändå att jag skulle lägga ut den här. All info jag hittat var på japanska på animatorexpo.com så ni som kan japanska kanske kan ta reda på något!
 
Videon är i alla fall jäkligt cool och hade såååå gärna velat se en NGE film i den här "stilen". Antar dock att det skulle bli lite för kostsamt..
 
EDIT: Videon togs bort så jag bytte ut den ;)
EDIT #2: Den nya videon har också tagits bort, vi lär tyvärr aldrig få se något mer av den verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback