30 dagars utmaning?

Funderar lite grann på att starta en 30 dagars utmaning. Dock inte en foto eller text baserad utmaning utan en där jag ritar något som svar på varjde dags utmaning. Vad tycker ni? Skulle det vara intressant att läsa/kolla på?
 
Har i vilket fall som helst redan börjat göra listan då jag inte hittat någon jag tycker om, men vi får se om det överhuvudtaget kommer att bli av.
 
Kram ♥

PS. Har fått ett antal felmeddelanden när jag försökt skriva inlägg idag av någon konstig anledning.

Kommentarer
Postat av: Johanna - enklaknep

Coolt det tycker jag du ska göra. Det hade varit en spännande utmaning att kolla på.


Ha en super mysig kväll

Svar: Åh va kul då tror jag nog att jag ska göra den, måste bara komma på några fler utmaningar :)
josefin

2015-01-15 @ 21:23:54
URL: http://enklaknep.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback