vem är jag?

Såå jag hade väl tänkt berätta lite om mig själv i det här inlägget.. Vad kan man säga? Är 14 år, bor i GBG, älskar håkan hellströms musik, att teckna, och sova.
 
Äger en NIKON d5200, en longboard, ett 3DS och mer ritblock än jag kan räkna. Har även en BJD.
 
Är lite halv intresserad av webbdesign, fotografi, och massa andra saker som jag skiter i eller glömmer av efter någon vecka.
 
Tycker väldigt mycket om fantasy och gillar att skriva om det ihop med skräck och 'grammatiskt korrekt' svenska. Några böcker jag tycker om är: Cirkeln trilogin, Ondvinter serien (?) och Battle Royale.

Kommentarer
Postat av: Ida

Webbdesign och fotografi är väldigt roligt, även fast jag inte kan det.

2015-01-09 @ 19:29:31
URL: http://alwaysida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback