bloggpaus?

Hej, det var ett tag sedan sist. Får ta att ursäkta att jag bara slutade blogga helt plötsligt. Hade ingen riktig ork för det. Har det inte nu heller för den delen :/ Men aja jag kan väl berätta lite om vad som hänt den senaste tiden.
 
Gick ur 8:an, såg Jurassic World på bio med min bästa kompis, såg hela Generation Kill serien på två dagar, åkte till Kroatien och besökte Auschwitz på hemvägen, och så började jag titta på True Blood (mest pga Alexander Skarsgård om jag ska vara helt ärlig). Är just nu på säsong 5 av 7 och kan väl säga att den har börjat spåra ur en del. Gillade säsong 4 dock. Amnesia!Eric var väldigt rolig att se haha.

Har inte gjort så mycket mer än att titta på serier under sommarlovet hitills heh.. Men som sagt.. Jag tror att jag kommer ta en bloggpaus av något slag (det är ju egentligen det jag gjort ända fram tills nu men ja..). Kanske händer det att jag börjar skriva här igen men för tillfället så vet jag inte.

Tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback