tillbaka

Japp, jag tror faktiskt att jag ska börja blogga igen! Jag vet dock inte hur aktiv jag kommer vara men jag ska försöka lägga upp 2-3 inlägg i veckan. Jag tror även att jag kommer radera ett par "gamla" inlägg då jag kommer börja blogga om lite annorlunda saker än innan.
 
Det nya jag kommer blogga om är t.ex. serietidningar, böcker, och serier/filmer. Så jag kommer troligtvis lägga ut trailers för nya filmer, och kanske recensions-liknande inlägg om böcker (vad jag tyckte osv). Vad tycker ni om det? Verkar det intressant?
 
Sedan vill jag även tillägga att bloggen är ganska lågt ner på min "prioriteringslista", först och främst kommer skolan (när den väl börjar igen) !
 
Tills vidare ( ´ ▽ ` )ノ
 
P.S. Jag är mycket mer aktiv på min tumblr så ni kan ju kika in där om ni vill (¬‿¬)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback