ärligt talat..

..så hade jag faktiskt tänkt ta en bloggpaus på obestämd tid. Det är därför uppdateringen av bloggen varit som den varit. Har inte haft någon ork att driva bloggen på sistone. Men det har vänt nu! Är lite osäker på vad exakt jag vill skriva om osv, och med alla prov jag haft och fortfarande har så har jag inte riktigt haft tid att blogga. Men jag hoppas i alla fall på att kunna uppdatera här lite oftare!!
 
Ok! Med det avklarat hade jag tänkt tillägna resten av inlägget till att berätta lite allmänt om hur skolan är och vad jag gör för tillfället osv. Jo som jag sa har jag haft en del prov den senaste tiden. Hade ett matte-prov förra veckan och ett idag, har även franska-prov imorgon och biologi-prov på onsdag nästa vecka. Har en geografi-redovisning imorgon också. Känner att allt jag gör är att plugga nu för tiden haha.
 
Detta får nog räcka för idag haha, väldigt vad mycket text det blev :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback