hallå igen

Hej hej igen! Det var ett tag sedan jag skrev sist alltså. Fick en väldig skrivlust så tänkte att jag kunde skriva något här haha. Får se om jag bestämmer mig för att börja blogga på allvar igen eller inte. Det är lite svårt att hinna med bara, så här med skolan och gymnasieval och allt sådant. Sedan vill man ju göra saker man tycker om, i mitt fall: se på film och teckna!
 
Har förresten sett en del filmer den senaste tiden så kan ju berätta lite om dem i senare inlägg? Filmer är väl mer eller mindre mitt största intresse efter konsten så varför inte skriva om det liksom? Och på tal om filmer så har jag förresten skaffat en film-tumblr! För tillfället så rebloggar jag mest bara gifsets/bilder från olika filmer och skådisar men kanske börjar göra egna edits någon dag, vem vet?
 
Ska försöka skriva ett par tidsinställda inlägg nu för att försöka hålla igång bloggen ett tag så.. till dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback